äckliga morgon

hej.

Gud vilken hemsk morgon det var idag, bil olycka vid jobbet så jag kom inte dit på något sätt
helt avspärrat jag åker runt runt runt i hela täby får inte stop på bilen rakt in i en refug allting gikc bra men jag bröjade rå tjuta med johan i telefon han lugnar mig jag tar mig därifrån fortsätter leta någonstans att ställa bill helvetet.

Jag och massa andra bilar tar oss in på gång vägarna tillslut där vi oss till markands vägen ställer bilen där. får endast stå en timma
går till jobbet startar upp allting sen se rjag att vägen öppna jag springer till bilen och kör den till jobbet fy fan vilket stress....

men nu har halv dagen gått och jag vill sluta snart så jag kan träffa älsklingen och fixa bilen
och sen hem städa lr mysa har inte bestämt mig än haha ;)

Hur var eran morgon i snö kaoset?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0