barnvakt

god morgon.

Tisdag det går framåt iallafall :)

Igår när jag kom hem så åt vi middag sen åkte johan hem till patrik och jag tog en promenad ner till daniel och lisen eftersom jag skulle vara barnvakt, fick sällskap av madde i telefon när jag gick ner dit, hatar verkligen att gå i mörker!!!

Sen var jag barnvakt i två timmar så himla mysigt spelade en massa spel med thea sen runt åtta kom johan och gjorde oss sällskap i spelandet, dte var en mysig kväll!
Sen åkte vi hem såg på spårlös och myste ner i sängen till raw.

Sov så jäkla skönt i natt vill sova så bra i att igen haha! men snön gjorde mig riktigt besviken när jag vaknade men men jag överlever.

På torsdag ska madde sova över hos oss så vi kan planera helgen yeah baby.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0